PGE cyfrowo do klienta

Interaktywna zabawa w Muzeum Energetyki Podkarpackiej w Rzeszowie? Dla nowych klientów PGE, o muzeum dba spółka i chce je zaprezentować odbiorcom. Co można zobaczyć w tym nietypowym muzeum?

Głównie chodzi o zaprezentowanie kompleksowych rozwiązań i nowych ofert na prąd, oraz produktów podobnych takich jak ucyfrowienie sprzedaży i obsługi klienta. Od teraz PGE wkracza w dwu segmentowy rynek sprzedaży, jedne dedykowany dla klientów korporacyjnych i drugi dla klientów masowych. Dla pierwszego produktem głównym pozostanie energia elektryczna oraz gaz, dla drugiego energia i gaz to tylko podstawa do sprzedaży innych usług.

Ma to na celu stworzyć lepszą ofertę produktową, klient nie będzie zagubiony w gąszczu ofert i cen energii, bowiem specjalnie dla niego stworzy się ofertę „uszytą na miarę””. Może teraz zmiana sprzedawcy energii będzie jeszcze bardziej przyjemna i PGE przekona do niej ponad 2 miliony odbiorców. Jak powtarza sprzedawca najważniejszy jest szacunek dla klienta, a także dbałość o jego bezpieczeństwo i komfort.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

© 2017 PGE BOK | ScrollMe by AccessPress Themes